söndag, september 23, 2012

Bokmässa och biblioteksinköp

Har varit fullt upp den senaste veckan så jag har inte riktigt hunnit med bloggandet...

Efter den positiva recensionen från BTJ så har jag fått många beställningar så kvällarna har börjats med att se till att skicka böcker och faktura. Så nu lär Kedjor känns bara när du rör dig finnas på många fler bibliotek än tidigare. Jättekul! :-)

Samtidigt har förberedelserna inför bokmässan pågått för fullt.

Jag ansvarar för tävlingen som vi har i vår monter (du har väl inte missat att du kan vinna böcker hos oss i monter A02:52) så det har varit en hel del jobb med frågeformulär och annat praktiskt för att den ska löpa så smidigt som möjligt.

Jag har också förberett monterprogram. Naturligtvis mitt egna då jag kommer att prata om Livet ombord rymdskeppet Diligentia tillsammans med Hanna Lans, men också två kollegors monterprogram (Hanna Lans och Helene Kolseth) där jag kommer intervjua dem. Det ska bli spännande! :-)

Förutom det är det allt annat praktiskt som packa böcker, fixa fotografi, etc som behövs för de fyra dagarna. Det är en del jobb, men det är också väldigt kul... :-)

Jag ska försöka blogga och twittra (@evaholmquist) under bokmässan, men det är delvis beroende av hur väl uppkopplingar fungerar.

Har du vägen förbi bokmässan får du hemskt gärna komma förbi montern (A02:52) och säga hej!

Vi hörs och ses!

Inga kommentarer: