söndag, september 28, 2014

Årets bokmässa


Det här var årets bokmässeinköp... :-)
I år ställde jag inte ut själv. Främst därför att jag inte kunde ta ledigt (hade en lång semester i februari). Den stora poängen med bokmässan är nämligen kontaktskapandet och det är lugnare och lättare att skapa kontakter på torsdag och fredag då det inte är öppet för allmänheten. Det var ändå inte utan att jag började ångra mig när alla skrev om planerna inför bokmässan och jag var allt lite avundsjuk på alla utställare idag när jag gick runt som besökare... ;-)

Det var mycket folk i år. De jag pratade med sa att det var ovanligt mycket folk alla dagar, vilket är jätteskoj att intresset är så stort. Jag hittade flera trevliga böcker också och träffade mängder av folk jag känner... :-)

Kort sagt en trevlig dag... Nu är jag väldigt sugen på att vara med som utställare nästa år... ;-)

Inga kommentarer: