måndag, september 26, 2011

Intensiv helg på Bokmässan och mycket planerat framöver

Det har varit en intensiv helg på Bokmässan och väldigt roligt! :-)
Jag har minglat och pratat med massor av folk, lyssnat på monterprogram, sett en poetry slam (grattis Madeleine... :-) ), lyssnat på nyaste forskningen på forskartorget, deltagit i seminarier, pitchat mitt manus och deltagit i skrivarkursen på Världskulturmuséet. Alltihop var givande och kul! :-)

Nu ska det bli vardag igen och det är många följduppgifter som ska klaras av. Som jag sagt tidigare ska jag skriva ett antal artiklar till Bokerinytt och jag har ett antal gästblogginlägg som jag lovat att skriva. Dessutom gick manuspitchningen bra så jag ska skicka in mitt manus till förlaget och innan jag gör det är det några justeringar som jag vill göra. Förutom allt detta ska jag avsluta på gamla jobbet (sista arbetsdagen på fredag) och börja nya jobbet nästa måndag. Så det lär bli fullt upp... :-)

Det är kul när det rör på sig! :-)

Inga kommentarer: