onsdag, januari 11, 2012

Fokus på Kedjor

För tillfället är det mycket fokus på Kedjor känns bara när du rör dig. Den ligger för närvarande på korrekturläsning, men det är omslag och baksidestext och annat som ska fram. Det blir ärligt talat inte så mycket energi kvar åt Fienden i mörkret så den ligger i träda för tillfället. Måste dock snart ta tag i den så jag kan få klart första versionen. Den kräver en hel del tankearbete (en bok eller en första boken i en serie bl.a) så det vore skönt att ha klar första versionen och låta den vila får då ligger tankearbetet med den som ett bakgrundsjobb medan jag gör annat.

Håller också på att fundera och bestämma saker när det gäller mitt företag som jag behöver få till innan lanseringen av Kedjor. Det finns en del att göra... ;-)

För att inte tappa bort skrivandet helt försöker jag skriva lite kortare saker också samtidigt. Nanoismer och flash.

Inga kommentarer: