fredag, april 13, 2012

Helgen har börjat

Har just kommit hem efter ett träningspass på Friskis & Svettis så nu har helgen börjat. Känner att jag är alltför trött för att göra något vettigt. Det får bli imorgon istället. Jag hoppas att det blir riktigt fint väder i helgen så man kan få lite av solbehovet tillgodosett...   :-)

Helgen kommer att bli full med aktiviteter så det är nog inte fel att ta en vilodag. Med både lansering av Kedjor (kan ni knappast ha missat... ;-) ) och att Bokerinytt kommer ut med nästa nummer så är det många saker som ska slutföras. Jag har också tänkt att börja skriva på nästa del av Diligentia. Det känns som det är dags.

Vad ska du göra i helgen?

2 kommentarer:

Madde-mamman sa...

I morgon lördag är det innebandyavslutning för A, jag ska göra glasyr och breda ut på kakan jag bakade idag och så är det spelkväll.
På söndag har både A och S fotboll medan H har inspelningen i kyrkan (dit även den glaserade kakan ska).
Sen ska vi försöka lämna tillbaks takboxen vi lånade i början av mars....

Eva Holmquist sa...

Det låter som ni har rätt fullt i helgen... :-)