måndag, maj 21, 2012

Härlig läsning med posten! :-)

Jag har haft manuset till Förlora för att vinna hos en förstaläsare. Idag kom hennes respons med posten och den gjorde mig verkligen glad! :-)

Hon gillade verkligen historien och sättet jag byggt upp den. Sen hade hon också fångat krångliga meningar och liknande som jag missat själv. Så med andra ord håller historien (för fler än mig... ;-) ). Det gör att den bara behöver en ordentlig slutredigering innan den är klar för korrekturläsning etc. Jättekul! :-)

4 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jättekul, grattis! Vill du byta bok med mig förresten? Kedjor mot Som någon annan...?

Eva Holmquist sa...

Javisst kan vi göra det
Kommer du den 10e?
/Eva

Hanna Lans sa...

Ja, jag kommer den 10e, vi tar med och byter då?

Eva Holmquist sa...

Det gör vi... :-)