måndag, februari 25, 2013

Jag - ett varumärke

Stötte på ett blogginlägg i veckan som handlade om att se sig själv som varumärke. Ett intressant inlägg... :-)
Det fick mig att fundera på vad jag står för. Jag tycker alltid att det är svårt att beskriva mig själv. Vilka detaljer man än väljer att berätta så ger det bara en bråkdel av vem man är så det känns alltid som om beskrivningen inte riktigt stämmer. Vad är det som gör mig unik? Kan jag hitta några enkla ord som beskriver vad jag står för och vem jag är?

Inte helt lätt... Jag får nog fundera på det här.

Hon säger bl.a. att "Your personal brand is the sum of everything that is you". Och det har hon ju rätt i, men hur gör man för att förmedla det?

Vad är ditt personliga varumärke? Hur uppfattar du mitt varumärke? Tycker du att personliga varumärken är viktiga?

Inga kommentarer: