torsdag, maj 16, 2013

Artikel på G och Kedjor känns bara när du rör dig i den lokala bokhandeln

Mitt inlägg om skrivtips titel och struktur blev oerhört välbesökt och jag fick många bra tips både här och på facebook så tack alla ni som kommenterade!   :-)

Annars har det varit en flitig vecka som började med intervju av JP på tisdagen. Imorgon kommer fotografen och någon nästa eller nästnästa veckan kommer en artikel i Jönköpingsposten om mig och mitt skrivande. Jättekul! :-)

Med anledning av den kommande intervjun var jag idag hos Bokia nere på stan och vi kom överens om att de ska ha Kedjor känns bara när du rör dig i butiken fr.o.m. nästa vecka. Också jättekul!   :-)
Så om du tänkt köpa min bok och inte hunnit ännu så kan du få tag på den hos Bokia i Jönköping centrum också.

I övrigt har min e-novell Dimstråk laddats ner väldigt många gånger hos Novellisten...   :-)
När jag hinner ska jag göra en ny. Du hittar också Kedjor känns bara när du rör dig som e-bok hos Novellisten för bara 15 kronor.

Så här är det fullt upp med många aktiviteter och nu har sommaren kommit också... :-)

Inga kommentarer: