lördag, maj 04, 2013

Köp en science fiction bok - Stöd lungforskningen!


 
 
Jag auktionerar ut ett exemplar av min bok för att stödja lungforskningen, se annons.
Lungfibros är en hemsk sjukdom för dem som drabbas och det finns idag ingen behandling som botar den.
Lungfibros - Sjukdomen börjar i regel med andfåddhet, som kommer smygande och varar under lång tid. I början är man andfådd endast vid ansträngning men senare även i vila. Just den långsamma starten på sjukdomen lungfibros och den långsamma försämringen av symptomen gör att den som blir sjuk ofta inte märker något påtagligt förrän efter lång tid. I allvarliga fall sker emellertid en snabb försämring av andningsfunktionen.
Jag kommer att skänka hela beloppet inkl. frakten som jag får in till Hjärt och lungfonden som bidrag till lungforskningen. Dessutom kommer jag lägga till pengar så att det blir jämnt hundratal.
Sprid gärna informationen om auktionen till så många som möjligt och delta gärna själv om du har möjlighet!
Tack på förhand!
 
 
 

Inga kommentarer: