måndag, maj 06, 2013

Skrivtips rullar på

Jag har tidigare skrivit om att jag tänkt skriva en e-bok med skrivtips bl.a. i det här inlägget och i det här. Du har kanske undrat hur det går med arbetet... :-)

Jag har kommit så långt att jag valt ut och lagt in det material som jag skrivit tidigare som kan fungera som bas för vissa delar. Jag har också gjort en preliminär innehållsförteckning. Och nej, du får inte se den riktigt än... ;-) Just nu håller jag på att flytta om materialet och placera in det i innehållsförteckningen. I samband med det arbetet ser jag de hål som finns och upptäcker också om jag missat något i innehållsförteckningen. När jag gjort det ska jag publicera en preliminär innehållsförteckning här på bloggen så får ni tycka till om innehållet.

Vad har du för projekt på gång just nu?

Inga kommentarer: