söndag, februari 09, 2014

Intervju hos Förverkliga din bokdröm


När boken Förverkliga din bokdröm kom ut var jag en av dem som intervjuades. Nu hörde författarna av sig och ville göra en ny intervju för att se vad som hänt.

Du hittar hela intervjun här.

Utdrag ur intervjun:
Du har bytt bokomslag på en bok, varför då?Det var många som tyckte om omslaget till Kedjor känns bara när du rör dig, men jag upptäckte att den gav fel signaler om vilken typ av bok den var. Därför ville jag ha ett omslag som tydligare signalerade genre och typ av bok för uppföljaren. Den blev sedan så bra att jag bestämde mig för att göra om omslaget till Kedjor känns bara när du rör dig så att du ser att de är delar av samma serie.
Vad är ditt bästa tips till den som vill ha sin bok utgiven?
Skriv en berättelse som du brinner för och bry dig inte om vad som anses trendigt. Din passion kommer att lysa igenom.
Har du läst Förverkliga din bokdröm? Jag tyckte att den var riktigt bra... .-)

Inga kommentarer: