söndag, juni 10, 2007

Fortfarande flyt

Flytet hänger i sig än så länge och även dagens ordmängd landade på drygt 1000 ord. Har tänkt att ha som mål att skriva 1000 ord per dag. I så fall är jag färsig med förstamanuset i mitten av juli. Nu har det i och för sig varit helg, men semestern närmar sig med stormsteg.
Jag har fortfarande inte tagit tag i någon av de återstående stötestenarna, men jag är glad och nöjd att jag lyckats få den stora slutscenen i första utgåvan. den kommer att behöva justeras en hel del, men nu vet jag hur jag vill ha den och vad jag vill åstadkomma och det är mycket värt.
Imorgon måste jag ta tag i någon av de återstående stötestenarna och den viktigaste att ta tag i är nog personernas personligheter. Vi får se om jag kan nå upp till mitt mål i alla fall.

Inga kommentarer: