måndag, september 20, 2010

Mina böcker...

Inspirerad av en bloggkollega tänkte jag lista de böcker som jag skrivit färdigt...

- Anders och draken - En barnbok som skickats till ett antal förlag, men ingen har nappat. Första delen är jag nöjd med medan andra delen vill jag skriva om och sedan borde den illustreras...
- Hästar på vift - Bok för hästintresserade som just börjat läsa själva och/eller vill ha en relativt kort bok. Utgiven på ett litet förlag som heter HLT.
- En reva i tyget - Spänningsroman för vuxna. Finns upplagd på vulkan.se och kan köpas därifrån.
- Kedjor känns bara när du rör dig - Science fiction för ungdomar. Valsat runt på ett antal förlag, men ännu har ingen nappat.
- Den slutliga lösningen - Science fiction för ungdomar. Ligger andra vändan hos ett förlag och avvaktar domen.

Inga kommentarer: