lördag, mars 10, 2012

Planer för dagen

De där 10 - 15 graderna och strålande solsken verkar inte ha anlänt hit. Jag var ute och klippte ner grenar för att kunna få ner dem i plastsäckar och det var faktiskt riktigt ruggigt. Våren verkar ine ha kommit riktigt än även om vi har både snödroppar och krokus. Forsythian har inte kommit ännu. Fast jag har en bild på den blommande forsythian från ett annat år på datorn på jobbet. Det ger en riktig energikick... :-)

Förutom trädgårdsarbete finns det en del annat som jag tänkt hinna med i helgen:
- Skriva beskrivning av min presentation kring Kedjor känns bara när du rör dig
- Höra efter med bokbloggar om de är intresserade av att recensera Kedjor känns bara när du rör dig
- Ge förslag på vad jag ska bidra med till nästa nummer av Bokerinytt
- Bestämma när andra delen i serien utspelar sig tidsmässigt
- Slutföra (i en första version) personlistan för nästa del i serien för den tidpunkt då andra delen utspelar sig

Får se om jag hinner allt jag tänkt...   :-)

Vad har du för planer för helgen?

Inga kommentarer: