måndag, april 30, 2012

Hur får du tag på Kedjor känns bara när du rör dig?

Har fått ett antal frågor kring
  1. Hur får jag reda på signeringar, föreläsningar och andra aktiviteter du gör?
  2. Hur får jag tag på din bok?
Så jag tänkte kortfattat ge lite information om det. Om du inte är intresserad av svaren på ovanstående frågor behöver du inte läsa resten av inlägget... ;-)

Alla signeringar, föreläsningar och andra aktiviteter med koppling till Kedjor känns bara när du rör dig publiceras på facebooksidan Kedjor känns bara när du rör dig. Du hittar en direktlänk till sidan här till höger. Annars kan du söka fram den på facebook. Ofta finns det också något inlägg om det här på bloggen, men inte alltid. Du kan också hitta lite större evenemang på förlagets nyhetssida.

Boken kan du få tag på via flera kanaler:
  • Förlagets hemsida
  • Widgetshopen för boken
  • Nätbokhandlare, t.ex. bokus, adlibris, bokia
  • Vanliga bokhandlare (om de inte tagit hem den kan de beställa den åt dig)
  • Bokeri
  • Vissa bibliotek (om de inte har den kan du be dem ta hem den)
  • Och naturligtvis av mig personligen t.ex. i samband med olika aktiviteter
Jag tror inte att jag glömt någon kanal... :-)

Är du nyfiken på boken?

Inga kommentarer: