fredag, maj 25, 2012

Ligger efter...

Ligger lite efter vad gäller mitt mål med 1000 ord per dag. Vissa dagar har det blivit mer, men alltför många dagar har blivit mindre. Insett att det är svårt att hinna med de dagar jag har andra aktiviteter på kvällen. Jag räknar ändå fortfarande med att nå målet med en första version av Det är inte så lätt som du tror klar 1 juli. Fast det blir till att ha några maratonskrivningar för att komma ikapp... ;-)

Har du satt något mål kring hur mycket du ska skriva? Håller du det eller gör du som jag och glider?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller rätt hårt på mitt mål med 500 ord per dag. Några dagar när jag varit så trött att ögonen gått i kors har det inte blivit så men så gott som varje dag. För min del är det mycket bra med ett bestämt och konkret mål. Jag gör som du de dagar jag missat, skriver ikapp ...

Eva Holmquist sa...

Bra jobbat! :-)
Ja, jag tycker också att det underlättar med ett konkret mål. Det är så lätt annars att säga att du inte hinner, är alltför trött, eller någon annan ursäkt... :-)