söndag, juni 17, 2012

Nu kan du vinna Ann Rosmans Mercurium

Just nu anordnar Boklusen en tävling där du kan vinna Ann Rosmans Mercurium. Tävlingsreglerna hittar du här.

Jag vill definitivt vinna! :-)

För något år sedan vann jag tre böcker från Damm förlag. En av dem var Själakistan av Ann Rosman. Det var en bok helt i min smak. Hennes deckare utspelar sig på Marstrand och är den typ av pusseldeckare med bra karaktärer som jag är väldigt förtjust. Efter Själakistan har jag läst både ettan och trean i serien och kan inte vänta på att få läsa Mercurium som är nummer fyra i serien om Karin Adler.

Har du läst Ann Rosmans deckare? Om du inte gjort det så rekommenderar jag dem varmt.

Tillbaka till tävlingen... ;-)
Vinnaren dras 25 juni. Innan dess ska du skriva ett inlägg på din blogg där du berättar om tävlingen och länkar till Boklusens blogg. Därefter är det bara att skriva en kommentar till Boklusens tävlingsinlägg om att du vill vinna boken så har du chansen.

Tänker du delta? Vad tycker du om den här typen av tävlingar där du skriver om tävlingen på din blogg och har chans att vinna en bok?

Inga kommentarer: