lördag, september 15, 2012

En hög med böcker

För tillfället har jag en hög med böcker liggande bredvid sängen. Det är dels böcker som jag lånat på biblioteket:
  • Två av Charlaine Harris (böckerna som är grunden till serien True Blood)
  • Tre av Kelley Armstrongs böcker (gillar verkligen hennes böcker)
  • My av Desirée Fredlund (feel-good roman som får dig att bli på gott humör)
Av dem har jag läst böckerna av Charlaine Harris och Desirées bok så dem är det snart dags att lämna tillbaka, men det finns en risk att jag kommer hem med fler böcker så jag vet inte om jag vågar ännu... ;-)

Sedan har jag en stor mängd recensionsexemplar:
  • Någon att lita på av Hans-Olov Öberg (gillade hans första bok i serien så den ser jag framemot att läsa och recension kommer)
  • Ett hus utan speglar av Mårten Sandén
  • Flickan vid glastornet av Erika Vallin
  • Finns det liv i rymden? av Marie Rådbo (läst och recension kommer hos Spektakulärt)
  • Skuggsamlaren av Mikael Sundqvist (Läser och recension kommer hos Spektakulärt)
Med andra ord inte ont om böcker att läsa...   :-)

Vad läser du för tillfället? Något som du kan tipsa om?

Inga kommentarer: