söndag, september 09, 2012

Förberedelser inför bokmässan


Förbereder mig inför bokmässan som bäst... :-)

Det innebär att
  • Packa böcker
  • Beskriva monterprogram och förbereda mitt egna och de där jag ska intervjua en av mina kollegor
  • Fixa fotografi till montern (ja, jag vet att jag är sen... ;-) )
  • Skaffa kläder
  • Förbereda tävlingen
  • Fixa marknadsmaterial (Tack och lov är den biten fixad för där finns en ledtid. Kolla in på Egenutgivarnas hemsida
Jag tror att det är allt så jag inte missar något... :-)

Det är inte så långt kvar nu så jag börjar bli lite pirrig... :-)

Jag hoppas att vi ses i Egenutgivarnas monter A02:52.

Har du varit på bokmässan tidigare? Ska du gå i år?

2 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Vadå för ledtid ...? Mvh hon som ligger efter med allt.

Eva Holmquist sa...

Hej Hanna! :-) Så fort någon ska trycka något så blir det ledtid. Ibland betydligt längre än vad åtminstone jag tänkt behövs. Nu var de vi använde för vykorten snabba. Däremot inte de med visitkorten, men där var jag tidigare. Hade inte varit kul om marknadsmaterialet jag lovat fixa kommit veckan efter bokmässan... ;-)