måndag, september 17, 2012

Kontrast och bokmässa

Under vissa perioder känns det som om det inte är några aktiviteter överhuvudtaget (sommaren har känts så) bara för att plötsligt så är det så många aktiviteter att man knappt hänger med. Det är bara en och en halv vecka tills det är dags för bokmässan (du träffar mig i monter A02:52 om du råkat missa det... ;-) ) och sedan är det bara en vecka till innan det är dags för Kontrast 2012 i Uppsala. Min första science fiction- och fantasykongress. Ska bli jättespännande! :-)

Det enda är att fokus lätt hamnar på det som kommer först, dvs bokmässan. Får anstränga mig för att inte tappa bort förberedelserna för Kontrast. Sen är det naturligtvis svårt att bedöma hur många böcker jag kommer att sälja på bokmässan. Jag lär inte hinna få fler innan nästa aktivitet. Men det löser sig säkert.

Det ska i vilket fall bli jättekul!   :-)

Ska du till bokmässan eller Kontrast i år?

Inga kommentarer: