söndag, februari 10, 2013

Fiberstrul och brist på energi

Den senaste tiden har jag inte varit så flitig utan inläggen har kommit med ganska stort mellanrum...

Det beror dels på bristande energi och dels på fiberstrul. Vintern har varit tung, men nu kommer våren och förhoppningsvis energin med den. Fiberstrulet har handlat om att vi dragit in fiber i huset och då också bytt internetleverantör. Trots att det är fler veckor sedan har vi fortfarande inte fått ordning på det nya så nu surfar jag på det gamla. Som tur var hade vi inte sagt upp det... :-)

Framöver blir jag förhoppningsvis betydligt flitigare och jag har bokat in ett antal spännande inlägg bl.a. med Teuvo som är initiativtagare till novellisten och Elisabeth som är initiativtagare till Punctum saliens. Jag har också läst ett stort antal böcker som jag har tänkt recensera. Förutom det blir det den vanliga blandningen med skrivartips och vad som händer med mitt skrivande. Jag hoppas att du ska tycka det blir läsvärt...  :-)

Om du fick välja helt fritt vad skulle du vilja att jag skrev om?

Inga kommentarer: