fredag, februari 15, 2013

Lyckat föredrag om egenutgivning

I tisdags var jag och pratade om egenutgivning hos en förening och dte blev väldigt lyckat... :-)

Åhörarna var väldigt intresserade och satt knäpp tysta och lyssnade. Vid frågestunden hade de många frågor och efteråt fick jag många tack och kommentarer om hur intressant det varit. Det ger verkligen mersmak... :-)

Eftersom ämnet var egenutgivning hade jag späckat föredraget med information om olika val du kan göra och hur det går till. Sen blandade jag upp det med vad jag valt och varför jag gjort de val som jag gjort. Det kändes som om det blev en väldigt bra mix... :-)

Så nu hoppas jag bara på fler tillfällen att komma ut och prata. Det var väldigt roligt! :-)

2 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jag kan tänka mig att du gjorde det riktigt bra! Jag tyckte det var lätt och roligt att lyssna på dig på Bokmässan. :)

Eva Holmquist sa...

Tack Hanna! :-)
Ditt var väldigt intressant också... :-)
Kram Eva