torsdag, februari 21, 2013

Marknadsföringsplanering över en lunch

Idag träffade jag Malin och Anna över en lunch för att planera gemensamma marknadsföringsaktiviteter... :-)
Det är en väldig fördel att vara flera som kan hjälpas åt med marknadsföringen. Anna kom ut med sin första bok förra året (Och hon gav sig inte) och kommer ut med nästa här om någon månad (kommer tyvärr inte ihåg releasedatum). Malin kommer snart ut med sin första bok( När minnen får liv). Jag fick ut min första bok på eget förlag (Kedjor känns bara när du rör dig) förra våren och kommer ut med fler (Det är inte så lätt som du tror och Förlora för att vinna) nu i vår.  Så vi har alla nytta av att hjälpas åt kring marknadsföringen.

Tyvärr har ju ena halvan av Lokala författare flyttat till Skåne. Annars hade vi haft med Desirée i gänget också.

I vilket fall spånade vi kring evenemang och aktiviteter. Och det kan bli riktigt spännande framöver tror jag... :-)
Jag ska inte avslöja för mycket innan detaljerna är klara, men det kommer att bli ett spännande år! :-)

Har du något kompis i närheten som du kan samarbeta med för att nå dina mål?

Inga kommentarer: