söndag, juni 23, 2013

Passa tiden - en surrealistisk skräcknovell


Det tog lite tid att få till den andra e-novellen, eftersom jag hade en del problem med omslaget. Nu finns den i alla fall för gratis nedladdning (Passa tiden - gratis e-novell).

Ladda gärna ner, läs och tala om vad du tycker...   :-)

Några röster om novellen:
- En absurd historia, surrealistisk. Kan också ses som en metafor för många människors situation i dagens samhälle. Eva, jag tycker det här är jättebra. Högsta betyg. /Marita
- Jag slogs direkt av tanken på texten som en symbol för hur många människor lever. Väldigt trevligt skrivet och förhoppningsvis en tankeställare för många! /Linda
- Vilken bra beskrivning av vårt samhälle .... Riktigt bra skrivet! Super! /Carina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har nu laddat ner min första e-bok :-) Ser fram emot spännande läsning på paddan.
Hästar på vift överlämnad och jag tror att både Tessan och Alicia tyckte det var lite speciellt med en bok där författaren är en (i familjen) känd person och inte bara ett namn.

Kram,
Madde

Anonym sa...

Nu har både Henrik och jag läst novellen. Henrik läste den först och hans kommentar var: Vad kort den var! Ja, det är en novell, vad trodde du! svarade jag. När jag hade läst den var jag benägen att hålla med honom, inte på grund av antalet sidor, utan för att jag ville ha mer! :-)

// Madde

Eva Holmquist sa...

Vad kul! :-)
Hoppas de uppskattar boken...
Kul at ni gillade novellen! :-)
Ska försöka få upp flera så småningom
Kram Eva