onsdag, juni 19, 2013

Trevligt bokprat

Idag efter jobbet träffade jag Kristina Simar och pratade böcker... :-)
Som alltid lika trevligt. Det är synd att jag inte oftare lyckas ta mig tid för att träffa vänner och bara prata en stund...

Nu jobbar jag denna och nästa vecka innan det är dags för semester. Då ska jag bl.a. ta tag i Förlora för att vinna samt Skrivtips. Och sen finns det en hel del i huset som jag måste göra också. Och sen ska jag väl inte glömma bort den gulliga valpen som kommer någon av de första dagarna av semestern... :-)

Vad ska du göra i sommar?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sommarplaner: 1 v på Gotland, resten kommer nog att ägnas åt att tömma sommarstugan som vi lämnar i september...
// Madde

Anonym sa...

Jag ska göra ingenting ...
Nej, inte riktigt men jag ska ta dagen som den kommer, åka iväg med bilen på större och mindre utflykter, skriva, översätta min bok till engelska, äta gott på restaurang, umgås med mina fina vänner, vara ute så mycket som möjligt, läsa böcker, ha picknick m.m.

Eva Holmquist sa...

Har ni sålt sommarstugan, Madde?
Gotland låter spännande. Jag har aldrig varit där.
Låter mysigt, Helena! :-)
Kram Eva