lördag, oktober 19, 2013

Årets Swecon - Fantastika


Just nu är det rätt lugnt, eftersom det är panel. Bilden ovanför är tagen just när jag plockat i ordning och innan folk dök upp. Så fort det är paus strömmar folket till och då finns det ingen stund att blogga... :-)

Det är kul med en kongress där det samlas så många människor som gillar fantasy och science fiction... :-)
I kväll ska jag sitta i panelen och prata ungdomsfantastik. Det ska bli kul! :-)
Håll tummarna för att allt flyter som tänkt. :-)

2 kommentarer:

Gabriella P. Kjeilen sa...

Måste åka dit nästa år :) Är det stort? Av hemsidan får jag väl inte riktigt den känslan men verkar ändå kul :) Hoppas du tagit lite fler bilder att visa!

Eva Holmquist sa...

Jag tror vi var c:a 400 stycken. Det var väldigt kul så jag hoppas du hänger med nästa år (som blir i Gävle) :-)