fredag, oktober 11, 2013

Det är inte så lätt som du tror är tillbaka från sista provläsarna

Fortsättningen på Kedjor känns bara när du rör dig har kommit ytterligare ett steg närmare utgivning... :-)

Manuset till Det är inte så lätt som du tror har varit iväg för den sista provläsningen. Igår fick jag tillbaka det och det är bara mindre ändringar, vilket gör att utgivningen inte är så långt bort... :-)
Nu ska jag göra slutredigeringen, korrekturläsning (många gånger... ;-) ), sättning ska göras och sedan kan den tryckas. Jag ska räkna på det i helgen så får vi se när boksläpp kan bli.

Spännande! :-)

Det känns också bra eftersom det är många som läst Kedjor känns bara när du rör dig som regelbundet frågar efter fortsättningen. Nu kan jag snart ge dem besked... :-)

2 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Sätter du själv? Om inte, vem hjälper dig?

Eva Holmquist sa...

Nej, eftersom jag inte har den kompetensen anlitar jag någon som kan... ;-)
För Kedjor gjorde Helena Dahlstrand sättningen. För Förlora för att vinna gjorde Annika Bengtsson sättningen.
Kram