fredag, november 15, 2013

Boksignering på Sägnernas hus 24 november!

Den här hösten är det verkligen mycket aktiviteter... :-)
Söndagen 24 november mellan 10 och 16 kommer jag att vara på julmarknaden i Sägnernas hus (Sandhem utanför Mullsjö).

Här skriver de om julmarknaden.

Förutom jag kommer där att finnas ett helt gäng med författare. Det ska bli jättekul att träffa alla! :-)
Julmarknaden är både nu i helgen och nästa. Det kommer att finnas författare på plats alla dagar även om jag bara är på plats på söndagen. Jag kommer att ha med mina böcker och signera på plats. Annars om du bara vill komma förbi och säga hej så är du också välkommen.

Välkommen!

Information om julmarknaden från Sägnernas hus:
Datum: 15-17 november, 23-24 november.
Öppettider: 10.00 – 16.00 (alla dagar)
Träffa tomten och upplev julstämning hos oss.
• Massor av utställare i två plan – många delikatesser, glögg, godis samt hantverk & julklappstips i mängd – Helstekt vildsvin ute på gården.
• Polkagris-tillverkning av en Världsmästare, lörd & sönd båda helgerna
• I Museet får ni uppleva våra förfäders folktro och mystik.
• Kaffeservering med våra goda julsmörgåsar på två ställen-Framför brasan och nere i vår mysiga lagårdspub.
• Ta med barnen – vi har en speciell barnavdelning med kvalificerad personal som tar hand om och leker med dem – kanske pröva på att göra pepparkakshus.
• Uppträdande av Mullsjö Musikskola.
• Thore Nilsson spelar julmusik på Dragspel.
Entré: 60 kr för vuxna, barn under 15 år gratis.


Inga kommentarer: