onsdag, november 06, 2013

Boktips från BookieCookiez - Förlora för att vinna

Nu börjar recensionerna för Förlora för att vinna trilla in... :-)

Den senaste är från bloggen BookieCookiez och det är Lisa Rodebrand som håller i pennan. Hon skriver bl.a:
Här kommer ett boktips till alla er som gillar science fiction och fantasy. Den här boken fick mig fast från första stund. Man talar om att sluka böcker men den här boken slukade mig! Jag var så svältfödd på en riktig fantasyhistoria: en sådan som fullständigt förflyttar mig till en annan värld, en sådan som får mig att glömma tid och rum och bara vilja vända blad. Den här boken var en sådan bok!

Hela recensionen finns här.

Kul när folk gillar min bok!   :-)

Och nu ska jag återgå till att korrekturläsa inlagan till Det är inte så lätt som du tror... :-)

Inga kommentarer: