onsdag, november 27, 2013

Fotosession

Igår hade jag A här hemma för en riktig fotosession... :-)

Bilderna som jag använt på mig själv har några år på nacken och jag har dessutom tröttnat på dem så A föreslog att vi skulleta några bilder som kan användas på bloggen, facebook, etc...

Det var jättekul! :-)

Först friserades jag och sminkades. Sedan valde vi ut kläder och sedan satte vi igång. Vi tog bilder med olika kläder och olika poser och på vissa hade jag böckerna med. Det var väl c:a 50% som jag blundade på, men det var många som blev bra. Nu hoppas vi bara på att ljuset var tillräckligt. Om det var det så ska du få se några av bilderna sen... :-)

Hur får du tag på bilder av dig själv som du använder i sociala medier? Har du gjort något liknande?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Näpp, tycker aldrig jag blir bra på kort, speciellt inte då jag vet att jag ska fotograferas...
// Madde

Astrid Ahlberg sa...

Haha nix. Den bild jag använder är urklippt ur en gruppbild som min dotter tog för några år sen. Får duga lite till... :)
Ska bli roligt att se dina!

Eva Holmquist sa...

Inte jag heller, Madde... ;-) Men jag slappnade av efter mängder av bilder... ;-)
Har haft det så också, Astrid... :-) Men nu ska det bli ändring av... ;-)