onsdag, april 02, 2014

Förberedelser inför Andra världar


Jag har på allvar börjat förbereda för mitt deltagande i Andra världar. :-)
(Andra Världar är bokmässan med inriktning mot fantasy, science fiction, skräck och annan fantastik. )

Jag har fixat med praktiska saker som bord, duk och liknande. Det är också klart att jag deltar i högläsningsgrupp 1 mellan halv tio och tio på lördag 26 april, se Högläsningsgrupp 1

Jag kommer att vara på plats under hela helgen så du kan komma förbi och snacka bort en stund eller köpa ett signerat ex av någon av mina böcker. Entrén till mässan är gratis så även om du bara har en kort stund till övers så är det kul om du tittar in. :-)

Dessutom håller jag på att jobba med att få fram flera av mina noveller som inte finns i tryckt form tidigare, men som du som besöker Andra världar ska kunna köpa.

Det ska bli spännande! :-)

Välkommen!

Har du tänkt besöka Andra världar?

Inga kommentarer: