tisdag, april 22, 2014

Snart dags för Andra världar

Nu pågår förberedelserna för fullt inför Andra världar i helgen... :-)

Det kommer att ske en hel del spännande... :-)
Sen packar jag böcker, fixar noveller, fixar e-böckerna (du kommer att kunna köpa dem också under helgen och då mailar jag boken samt en signerad framsida till dig), övar på när jag ska berätta om min senaste bok samt övar till en programpunkt som jag inte är säker på är officiell ännu... ;-)

Flera vänner kommer att vara på plats (besökare och utställare) så det ska bli fantastiskt kul att träffa alla... :-)
Jag hoppas att just Du kommer... ;-)

Extra roligt är det att Andra världar äger rum mitt i centrala Jönköping, dvs min hemstad, vilket gör det väldigt lätt för alla som vill att besöka oss. Det är också fri entré för alla besökare så även om du bara har tid att titta in en stund så kan du göra det.

Vi ses i helgen! :-)

Inga kommentarer: