lördag, mars 28, 2009

Bra dag!

Har en riktigt bra dag idag (som egentligen började redan igår).
Fick en jättebukett tulpaner igår som nu står och lyser på mitt köksbord. Avslutade kvällen igår med en konsert med Bob Dylan som jag tyckte var bra (även om många andra sågat den). Mina förväntningar var inte jättehöga för jag hade bilden av de gamla svartvita filmerna där han sjunger Blowing in the wind falskt till akustisk gitarr så jag blev jättepositivt överraskad. Sen är det kul att ha varit på konsert med en legend (sch tala inte om för Dylan att jag kallat honom legend... ;-) ). Idag har jag äntligen fått tummen ur och rensat ur frysen och ordnat så lunchlådor finns på en hylla, bröd på en annan etc. Jag har också lyckats fånga den korta stunden solsken och suttit ute och njutit. Och sist, men inte minst dottern har tävlat i dressyr i dag och lyckades kvala till nationell tävling. Fantastisk! :-)

Inga kommentarer: