söndag, juni 19, 2011

Dags för förstaläsare

Har jobbat intensivt med att få redigeringen klar så att Förlora för att vinna ska bli klar för förstaläsare och idag spräckte jag målsnöret... :-)

Det är säkert mycket arbete klart för jag misstänker att jag få en hel del synpunkter, men det känns bra att den är tillräckligt klar för att läsas av någon annan än mig. Jag är mycket spänd på den feedback jag kommer att få.

Förlora för att vinna handlar om:
Sophie har blivit skickad till Vailao som diplomat trots att hon inte har några diplomatiska färdigheter. Efter en tvekande start har samtalen kommit igång mellan Sophie och Raolal som är hennes kontaktperson. Sophie inser efter ett tag att allt inte är som invånarna berättat för henne och hon dras in i den konflikt som härjar på planeten samtidigt som hon försöker hantera de missförstånd som uppstår.

Är du intresserad av att läsa och ge kommentarer är du välkommen att höra av dig

1 kommentar:

Eva Holmquist sa...

Publiceringen funkar inte för mig på blogger och därför kommer inga inlägg för tillfället... Suck!
Ledsen för det
MvH Eva