torsdag, september 13, 2012

Du kan vinna Som någon annan bäddar på bokmässan



Som någon annan bäddar är skriven av Hanna Lans som arbetar som förskolechef, men försöker slå igenom som författare på fritiden.

Genre: Skönlitteratur för vuxna.

Som någon annan bäddar är en verklighetsbaserad historia om vad som händer med en familj där föräldrarna inte vill bo i samma del av världen. Om kärleken som övergår till hat samtidigt som ett barns behov ska prioriteras. De svåra rättsprocesserna och de djupa såren.

Provläs boken


Som någon annan bäddar är en av böckerna du kan vinna i Egenutgivarnas monter på bokmässan. Övriga kommer att presenteras löpande här på bloggen.

Ses vi på bokmässan? :-)

3 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Det där räkneverket på hur många som läst är inte särskilt tillförlitligt. Jag har själv läst provavsnittet tio gånger idag och fortfarande står siffran på 43 precis som när jag läste första gången ...

Nåväl, tävla och vinn!

Hanna Lans sa...

Ja, jag läste så många gånger. Ärligt. För att se om siffran ändrade sig. Nu är jag lite trött på mitt provavsnitt. ;)

Eva Holmquist sa...

Hej Hanna!
Jag gissar att det räknar unika användare, dvs när du läser flera gånger som registreras endast en gång. Testa att använda en annan dator så borde den räkna upp
Kram Eva