lördag, januari 26, 2013

Fantastisk kväll!

I tisdags var jag och berättade om Kedjor känns bara när du rör dig. Det var jättekul och blev verkligen en fantastisk kväll!   :-)

Jag fokuserade på hur idén väcktes och hur det sedan utkristalliserade sig till en berättelse. Jag berättade också om de viktigaste personerna och deras situation. Efter det hade vi en frågestund. Det blev väldigt lyckat!   :-)

Alla var väldigt uppmärksamma under hela tiden jag pratade, det blev många intresserade frågor om boken, mitt författarskap och vilka böcker jag har på gång. Efteråt fick jag också många komplimanger för hur intressant de tyckte det var och det har också droppat in ett antal mail med tack. Som sagt var en fantastisk kväll!

Det gav verkligen mersmak så nu ska vi se om jag inte kan komma till fler ställen och prata...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt! BRA JOBBAT!

Malin Eriksson sa...

Underbart Eva! Jag jobbar på det där du vet;)
/Malin

Eva Holmquist sa...

Tack Malin och Helena!
Kram