lördag, mars 16, 2013

Ett stort paket kom igår

Igår hämtade jag ut ett stort och tungt paket på posten. Det var fullt av nya fräscha exemplar av Kedjor känns bara när du rör dig. Att böcker kan vara så tunga!

Jag hade bara tio exemplar kvar och nästa helg är ju bokmässan Andra Världar så det var dags att fylla på förrådet. När boken köps via bokhandel, nätbokhandel och från biblioteken så trycks den upp och skickas från Publit, men när jag säljer själv så behöver jag ha böcker hemma. Därför blir det ett litet minilager här hemma... :-)
Vi får se hur jag kan få plats när de övriga böckerna kommer ut... :-)

Det ska bli spännande nästa helg att få träffa författare som jag inte träffat innan och inte minst intresserade läsare. Jag hoppas vi ses då! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt med stort paket med dina böcker! Hoppas de alla går åt på bokmässan Andra Världar. Visst är det en lite speciell och rolig känsla att ha sitt eget lilla mini-lager av de egna böckerna hemma hos sig :-)