måndag, mars 18, 2013

Förberedelser inför Andra Världar

Just nu ägnar jag tiden främst åt att förbereda Andra Världar i helgen. På fredagen ska allt ställas iordning så allt är klart tills bokmässan öppnar på lördag morgon. Det ska bli kul at se hur det faller ut. Det är så sällan som det är den här typen av aktiviteter i närheten av Jönköping så jag hoppas att det blir många besökare och ett återkommande evenemang.

Annars har jag jobbat en del med skrivtipsboken. Den blir mer och mer omfattande... :-)

Förutom det funderar jag på omslag. Det är ju ett antal som ska fram under året och jag skulle vilja få tag på någon illustratör som jag skulle kunna samarbeta med.

Våren verkar annars dröja så det blir nog till att ta på sig ordentligt med kläder i helgen. Jag hoppas att vi ses då! :-)

Inga kommentarer: