söndag, juli 21, 2013

Intressanta böcker på biblioteket



Jag var på biblioteket i torsdags och hittade flera intressanta böcker. Charlaine Harris har jag läst tidigare. De är de böcker som ligger till grund för tvserien True Blood. Jag har inte sett tvserien, men gillar böckerna. De här två var lika bra som de andra jag läst. Cherie Priest stötte jag på sist jag var på biblioteket när jag letade steam punk. Jag gillade första boken så nu har jag lånat trean och fyran (tvåan skulle vara på plats, men varken jag eller bibliotekarierna lyckades hitta den). Jag hoppas att de ska vara lika bra som ettan. Sen lånade jag två författare som jag inte läst innan. Ilona Andrews jag jag börjat på och den är bra hittills. Justina Robson har jag inte börjat med ännu, men baksidestexten var lovande.

Har du hittat några spännande författare nyligen?

Inga kommentarer: