torsdag, oktober 31, 2013

Är du med i Goodreads?

Jag har just gått med i Goodreads som är en sajt där du bland annat kan rekommendera böcker och få boktips. Än så länge har jag inte hunnit utforska så mycket. Det får bli lite i taget. Men det är många som pratar om Goodreads så jag tänkte testa.

Är du med?

Om du är med eller tänker gå med och vill vara vän med mig så hittar du min profil här:
https://www.goodreads.com/user/show/23937293-eva-Holmquist

Vi får väl se om jag får kläm på hur det funkar... ;-)

Har du tips om vad jag kan göra på Goodreads?

4 kommentarer:

May-Louise sa...

Hm, en ny sida man kanske "borde" vara med på :)

Jag har inte någon erfarenhet av den, men den ser lovande ut.

Vem vet, vi kanske ses där framöver, också! :)

Jag kikade på EN bok på Goodreads och hittade genast en f.d. kollegas kommentar - internet är litet, eller rättare sagt...läsvärldens fans finns på begränsade ytor :)

Allt gott!/May-Louise

Astrid Ahlberg sa...

Ånej... Inte ännu en sak man borde göra som författare/egenutgivare... Du kan kanske återkomma om någon månad eller två och berätta om det är värt den extra tiden?

Eva Holmquist sa...

Jag ska återkomma och berätta mer sen... :-)
Kram

May-Louise sa...

Bra Eva, se dig som utsänd (som en slags diplomat ;)

Kram ML