torsdag, oktober 24, 2013

Längtar efter att skriva

Jag har två noveller i huvudet som väntar på att komma ut. Det är dels steampunk-novellen som det rycker i fingrarna att börja med på allvar och dels en science fiction novell som känns väldigt spännande. Jag riktigt längtar efter att skriva samtidigt som jag den här veckan har varit helt slut i huvudet och knappt orkat blogga. Ofta funkar det att sätta sig ner och börja för då kommer idéerna och inspirationen automatiskt, men nu har jag varit alldeles för trött i hjärnan för att det ska gå. Jag har inte heller orkat fortsätta med korrekturläsningen av Det är inte så lätt som du tror...

Men snart är det helg och förutom boksignering så har jag inget speciellt inplanerat så då hoppas jag på att kunna sätta mig och komma igång ordentligt för jag längtar verkligen... :-)

Inga kommentarer: