tisdag, december 31, 2013

Planer inför nya året

Imorgon kryper ett helt nytt år ur sin puppa (läser IQ84 så puppor är långt framme i tankarna just nu... ;-) ). Det är alltid spännande att se framåt och fundera på vad det nya året ska bära fram...
Även till i år har jag planer som säkert kommer att ändras under året, men i alla fall...

Så här kommer planerna inför nya året (vad gäller skrivandet):

  • Imorgon påbörjar jag en helt ny berättelse. Det är en urban fantasy som är tänkt för en äldre målgrupp än de tidigare böckerna. Det ska bli spännande! :-)
  • Jag har tänkt få ut både Förlora för att vinna och Det är inte så lätt som du tror som e-böcker
  • Jag kommer att delta i två antologier (en svensk steampunk och en science fiction). Det skulle vara kul med en tredje i slutet av året
  • Jag hoppas på att slutföra min e-bok med skrivtips som legat nere nu när jag arbetat med att få ut böckerna under hösten
  • Jag skulle också vilja få ut Jag är visst normal någon gång i slutet av året
  • Jag skulle vilja påbörja redigeringen av Fienden i mörkret som jag skrev första utkastet i samband med NaNoWriMo 2011. Den har fått ligga till sig länge
  • Sen hoppas jag att mina böcker når så många läsare som möjligt... :-)
Hur ser dina planer ut för 2014?

Inga kommentarer: