söndag, december 18, 2011

Artikel till Bokerinytt

Skriver för fullt på artikel till Bokerinytt som kommer i januari. Det verkar blir ett spännande nummer med många intressanta intervjuer. Jag ska också skriva en recension för en bra bok (Djävulens tonsteg av Hans-Olov Öberg). Det är ett nöje att skriva recensioner av böcker du tycker om. Nu ska jag bara få tummen ur och skriva den också... :-) Men först som sagt ska artikeln bli klar.

Förutom det funderar jag för fullt på om jag ska ge ut Kedjor själv. Därav förslagen på omslag och baksidestexter som jag lagt ut på bloggen. Det är väldigt många som säger sig gilla boken inklusive den lektör jag använt för att förbättra den. Att läsa den i form av en bunt A4 är inte heller kul. Jag har en del fundering att göra innan jag bestämt mig.

Dessutom försöker jag slutföra NaNoWriMo berättelsen Fienden i mörkret så att jag har en sammanhängande berättelse fram till slutet. därefter ska den få vila innan jag börjar fundera på hur jag ska göra om den och om det ska bli en bok eller en serie.

Så vad jobbar du med för närvarande?

Inga kommentarer: