tisdag, mars 12, 2013

Skrivtips och andra aktiviteter på Andra Världar


Planerna inför Andra Världar börjar utkristallisera sig... :-)

Det krävs lite funderingar för att få det att bli bra. En sak som nu är helt klar är att jag kommer att ha med Skrivtips. De kan hämtas vid mitt bord på bokmässan. Vi får se hur många Skrivtips jag får med mig. Är det något speciellt som du gärna vill att jag tar med?

Dessutom kommer ni att få några av mina texter i Speed Read på söndagen. Samtliga texter (ännu inte klart om det blir en, två eller tre texter från mig) är från berättelser som är i olika stadier av redigeringar.

Förutom det kommer jag både lördag och söndag att:
  • Kl 14 Berätta om rymdskeppet Diligentia där Kedjor känns bara när du rör dig utspelar sig
  • Kl 10 - Läsa högt från Kedjor känns bara när du rör dig
  • Kl 15.30 Läsa högt från Förlora för att vinna som kommer ut under 2013
Ska du besöka Andra Världar? Isåfall hoppas jag att du kommer förbi och säger hej... :-)

Inga kommentarer: